اینستاگرام, آموزش

تو اینستاگرام به کی درخواست دادی قبول نکرده؟

کی رکوئست دادی و قبول نکرده؟ 1

تو اینستاگرام به کی درخواست دادی قبول نکرده؟

تا حالا شده بخوای بدونی به کی تو اینستاگرام درخواست دادی و قبول نکرده؟

خوب راه حل ساده‌ای داره که البته قبلا وجود نداشت. یادت باشه این روش فقط رکوئست‌‌های (درخواست فالو برای صفحه‌های پرایوت (خصوصی)) فعالت رو نشون میده یعنی چی یعنی اونی که هنوز درخواستت رو قبول نکرده و درخواستت رو پاک نکرده رو بهت نشون میده و اگه درخواست رو طرف مقابل پاک کنه بهت چیزی نشون نمیده. هیمینطور فکر نکنی یوقت درخواست‌های قدیمیت که حالا قبول شده (اکسپت) یا نشده رو هم از اول عمر اکانت اینستاگرامت بهت نشون میده که نمیده!

اینو بگم که قبلا این روش از روی برنامه خود گوشی هم قابل دسترسی بود که دیگه این قابلیت برداشته شده و باید از طریق وب و به روش زیر اون رو مشاهده کنید.

البته بگم احتمال داره این بخش توی این ماه (آپریل) به گفته خود اینستاگرام برداشته بشه و البته از مسیر دیگه‌ای شاید قابل دسترس باشه که اگه این اتفاق بیفته حتما پست رو آپیدت می‌کنم.

 

خوب بریم سراغ آموزش با من همراه باشید و و مراحل زیر رو انجام بدید.

مراحل کار:

1.با مرورگر گوشی خودتون وارد سایت اینستاگرام بشید.

(برای مشاهده آموزش ورورد به اینستاگرام با مرورگر گوشی اینجا کلیک کنید.)

2.خوب شما الان وارد اکانت خودتون شدید حالا روی آیکن پروفایل‌تون که پایین سمت راست تصویر(شاید زبان صفحه فارسی باشه که اون وقت سمت چپ تصویر میشه) می‌بینید بزنید و در سایت وارد صفحه پروفایل خودتون بشید.

کی رکوئست دادی و قبول نکرده؟1 1

3.حالا چرخ دنده بالا سمت چپ صفحه رو بزنید.

کی رکوئست دادی و قبول نکرده؟1

4.در صفحه باز شده دنبال کلمه Privacy & Security باشید و روی اون کلیک کنید.

کی رکوئست دادی و قبول نکرده؟2

5.در صفحه جدید کمی صفحه را پایین می‌کشید(اسکرول به پایین (انگشت دست روی صفحه به طرف بالا کشیده می‌شود)) و دنبال کلمه آبی رنگ به نام View Account Data می‌گردید و بعد روی آن کلیک می‌کنید.

کی رکوئست دادی و قبول نکرده؟3

6.در صفحه جدید دوباره صفحه را پایین می‌کشید و دنبال کلمه Current follow requests می‌گردید و بعد روی کلمه آبی رنگ View All که زیر آن نوشته شده شده کلیک می‌کنید.

کی رکوئست دادی و قبول نکرده؟4

7.صفحه جدید براتون باز میشه که عنوان نوشته شده Current follow requests، زیر این عنوان با رنگ خاکستری تمام آیدی‌های افرادی که بهشون درخواست (رکوئست) دنبال کردن را دادید و آن‌ها هنوز آن را قبول نکرده‌اند را مشاهده خواهید کرد.

کی رکوئست دادی و قبول نکرده؟5

در این عکس چون من درخواست رکوئستی به کسی که قبول نکرده باشد نداشته‌ام برای همین برای من خالی است و متنی جایگزین نوشته شده که اطلاعاتی وجود ندارد.

 

خوب آموزش تموم شد و اینطوری میتونی متوجه بشی که تو اینستاگرام به کی درخواست دادی قبول نکرده؟ سعی شد به آسون‌ترین راه آموزش رو جلو ببرم تا همه عزیزانی که براشون لازم بود بتونن استفاده کنند.

اگر سوالی بود توی همین بخش در قسمت نظرات بپرسید.

موفق باشید و خسته نباشید.

 

نویسنده: وحید جعفری

 

ما را هم در اینستاگرام فالو (دنبال) کنید.

اینستاگرام وحید جعفری: vivavj@

اینستاگرام فروشگاه آنلاین زیزلا: zizla.ir@

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *